لیوان تبلیغاتی – هدیه تبلیغاتی مفید

علاوه بر خودکار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و ست چرم تبلیغاتی میتوان گفت که لیوان تبلیغاتی هم یکی دیگر از هدایای مفید است. چرا که همه مردم همیشه و هر روز از لیوان استفاده میکنند. پس این هدیه نمیتواند هیچ گاه قدیمی شود. لیوان های تبلیغاتی را معمولا مدیران شرکت ها به کارمندان و یا مشتریان خود هدیه میدهند تا هنگامی که کسی این لیوان را دید بتواند نام برند و لوگوی تجاری حک شده روی ان را نیز ببیند و به این صورت تبلیغاتی موثر برای شرکت خود داشته باشد.

لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی مفیدی است. پس اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی هستید که بتوانید بیشتر دیده شوید، لیوان های تبلیغاتی را سفارش دهید. در ادامه شما را با انواع لیوان ها آشنا میکنیم. با ما همراه باشید.

انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی از لحاظ جنس به ۳دسته تقسیم می شود : لیوان یخی ، لیوان پلاستیکی ، لیوان سرامیکی

لیوان یخی : لیوان یخی خود دارای مدل های مختلفی است که ابعاد مختلفی نیز دارند ، لیوان یخی حالت مات دارد و شفاف نیست ، چاپی که بر روی لیوان یخی انجام می شود چاپ کوره است که به هیچ عنوان با شست و شو و خراشیدگی و حرارت پاک نمی شود زیرا به هنگام چاپ لیوان در کوره پخته می شود و به همین دلیل است که طرح بعد از چاپ به هیچ عنوان از روی لیوان یخی پاک نمی شود. شما می توانید لگو و یا برند خود را بر دو طرف لیوان چاپ کنید و یا فقط بر روی یک طرف ، همچنین می توانید با جعبه سفارش دهید یعنی لیوان خود را داخل جعبه بگذارید یا نه می توانید بدون جعبه و اصطلاحا به صورت فله ای سفارش دهید که به هنگام تحویل در بسته بندی خاصی به شما تحویل داده خواهد شد.

لیوان سرامیکی : لیوان های سرامیکی همگی تک رنگ سفید هستند. این لیوان های سرامیکی را ماگ هم می نامند. برای انجام عملیات چاپ از روش چاپ کوره بهره میبرند. چاپ کوره یکی از چاپ هایی است که حتی در زمان شست و شو و یا خراشیدگی طرح مورد نظر پاک نمیشود.

لیوان پلاستیکی : لیوان های پلاستیکی بر خلاف دیگر مدل ها دارای رنگ بندی های زیادی است. سایز های متفاوتی نیز جهت سفارش وجود دارد. لیوان های پلاستیکی را می توانید هم به صورت تکی و هم با زیر لیوانی سفارش دهید. مدل های لیوان پلاستیکی به صورت ساده و یا موج دار است که مدل موج دار آن را با زیر لیوانی هم میتوان سفارش داد. برای ردن طرح و یا نقوش مورد نظر بر روی  لیوان های پلاستیکی از چاپ های سابلیمیشن استفاده می کنند.