دکوراسیون منازل کوچک

دکوراسیون منازل کوچک

اگر در خانه ای زندگی میکنید که متراژکوچکی دارد، بدون شک با نحوه چینش وسایل به مشکل میخورید. خانه هایی که فضای داخلی کوچکی دارند باید به گونه ای چیده شود تا از تمامی فضاها به بهترین شکل استفاده کرد. طراحان داخلی همیشه معتقدند که طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک در دسته سخت ترین کارها قرار میگیرد. کارشناسان حرفه ای بهترین شرکت دکوراسیون داخلی نکاتی مفید را در نحوه چیدمان وسایل پیشنهاد داده اند. در ادامه با روش هایی ساده اشنا میشوید.

روش های ساده دکوراسیون داخلی منازل کوچک

اگر میخواهید در خانه ی خود از میز ناهار خوری استفاده کنید، حتما از میز های مستطیلی استفاده کنید زیرا این میزها فضای کمی را اشغال می کند. به طور مثال میزهایی را انتخاب کنید که صندلی هایی به شکل نیمکت داشته باشند.

دکوراسیون داخلی اداری مدرن

طراحان داخلی همواره تاکید میکنند که برای خانه های با متراژ کم از فرش های بزرگ استفاده نکنند. کفپوش هایی مانند پارکت و یا سرامیک مستواند بهترین گزینه باشد تا دیگر نیازی به استفاده از فرش در سالن نباشد.

برای وسایل خانه از رنگ های روشن استفاده کنید چرا که رنگ های روشن فضای داخلی را بزرگ تر نشان میدهند. طراحان داخلی برای اجرای دکوراسیون داخلی در این خانه ها از ترکیب رنگ های نتفاوتی در کنار سفید استفاده میکنند. به طور مثال رنگ های زرد و یا سرمه ای بهترین ترکیب را در کنا هم ایجاد میکنند.

برای خانه های کوچک از پرده های ساده استفاده کنید. پرده هایی که طرح و نقش درشت و شلوغ دارند مناسب این خانه ها نیستند. در هنگام خرید پرده برای منازل کوچک بهتر از که رنگ های ملایم را خریداری کنید.

مبلمان اداری