هدایای تبلیغاتی برای صاحبان خودرو

امروزه یک خانواده حداقل یک خودرو را دارد. شما اگر کسب و کاری دارید میتوانید برای تبلیغات محصولات و یا کالای خود از این فرصت استفاده کنید. در ادامه میخواهیم شما را با انواع هدایای تبلیغاتی در این زمینه اشنا کنیم:

انواع هدایای تبلیغاتی:

*جاکلیدی تبلیغاتی :

از بین انواع مختلف جاکلیدی که وجود دارد میتوان یکی را به دلخواه انتخاب کرد و به صاحبان خودرو هدیه داد. انواع جاکلیدی های تبلیغاتی شامل تک حلقه، دومدبره و تسمه ای میباشد. چرمی که در جاکلیدی های تبلیغاتی استفاده مبشود از چرم مصنوعی و یا چرم گاوی (طبیعی) میباشد. میتوانید بر روی این هدیه تبلیغاتی چاپ هایی نظیر سیلک، لیزر و داغکوب را انجام دهید.

*آفتابگیر تبلیغاتی :

آفتابگیر ها بریا صاحبان خودرو بسیار وسیله ای کاربردی است. یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین آفتابگیر ها، افتابگیر عینکی برای شیشه جلوی میباشد. یکی از مرغوبترین جنس هایی که برای این افتابگیر ها در نظر گرفته میشود، پارچه شمعی است که پشت ان را با اکلیل نقره ای، نقره اندود میکنند. شرکت های تبلیغاتی تمامی نوار دوزی فنر ها و دور آفتابگیر ها ها را به صورت درجه یک میسازند. البته میتوان برای نوار فنر و دور آفتابگیر ها می توان از نوار سوزنی و یا نوار اعلا که نوار بشور نیز نام دارد استفاده کرد.

*جعبه ابزار تبلیغاتی:

ست جعبه ابزار تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی پر کاربردی است که میتوان برای تبلیغات به صاحبان خودرو داد. از این وسیله حتی میتوان در منازل و یا محل کار نیز به طور شخصی نیز استفاده کرد. برای این هدیه تنوع مل بسیار وجود دارد و میتوان مطابق با هر سلیقه ای یک مدل را برای مشتریان انتخاب کرد. سایزهای محتلفی برای ست های جعبه ابزار است مثلا :  سایز بزرگ ، سایز متوسط و سایز کوچک ( طرح تایر ) . در سایز های کوچک جعبه های ابزار محتوی شامل ۱۰ سری پیچ گوشتی ، ۴ سری پیچ گوشتی بزرگ ۴ عدد سری آچار ،یک دسته آچار و یک کاتر تشکیل شده است. در جعبه ابزار با سایز بزرگ بدنه از جنس فلز میباشد. داخل جعبه شامل : شامل ۱۰ سری پیچ گوشتی ، ۶ عدد پیچ گوشتی ، یک دسته آچار ، ۴ سری آچار یک دمباریک و یک آچار فرانسه است.

*سطل زباله تبلیغاتی:

سطل زباله های تبلیغاتی هم برای خودرو ها بسیار مفید است. باعث میشود تا محیط داخل خودرو کثیف نشود. بر روی تمامی مدل های سطل زباله خودرو ، بندی بلند دوخته میشود که برای آویزان کردن از پشتی صندلی های خودرو استفاده میگردد. در انتهای بدنه ی سطل زباله ی تبلیغاتی خودرو ، چسب دو طرفه نیز دوخته میشود.