طراحی قالب سایت با استفاده از فتوشاپ

برای طراحی سریع سایت میتوانید از فتوشاپ استفاده نمایید.بدین منظور میتوانید قبل از ورود به کد نویسی سایت خود را با فتوشاپ طراحی نمایید و به مشتری ارائه دهید تا در صورت لزوم آن را اصلاح نمایید.اما این مورد جدای از کد نویسی است . کدهای html, css, javascript  را در فتوشاپ نمیتوان اعمال نمود.

بدین منظور میتوانید در کلاس آموزش نرم افزار فتوشاپ شرکت نموده تا طراحی قالب سایت را در این دوره آموزش ببینید.

برای طراحی سایت شما نیاز به یک طراح ماهر دارید که به تمامی جوانب فتوشاپ و سایت آشنایی داشته باشد.

قالب فتوشاپ

در مثال زیر طراحی قالب با فتوشاپ را برایتان بیشتر باز میکنیم:

فرض کنید در مقابلتان دو فروشگاه لباس وجود دارد که میتوانید از آن ها خرید نمایید.یکی از مغازه ها نور پردازی و طراحی داخلی زیبایی دارد .اما دیگری تاریک و زشت است.شما بعنوان یک مشتری از مغازه ای خرید میکیند که دارای ظاهر زیباتری باشد.

در مورد سایت نیز این مورد صدق میکند.کاربر وراد سایتی میشود که زیباتر است و در آن وقت بیشتری را سپری میکند.

پس نقش ظاهر سایت در موفقیت شایت بسیار پر اهمیت است و علاوه بر کد نویسی ظاهر سایت نیز تاثیر بسزایی در کاربر پسند بودن سایت دارد.

شما بعنوان یک طراح میتوانید ضمن گذراندن دوره های گرافیک نسبت به گذراندن دوره های طراحی قالب اقدام نموده و بصورت رسمی نسبت به قبول پروژههای طراحی قالب وبسایت اقدام نمایید.دوره های گرافیکی عبارتند از :آموزش کورل ، آموزش تخصصی ایلاستریتور ،کلاس آموزش ایندیزاین

آموزش کورل

اهمیت طراحی قالب در موفقیت یک وبسابت:

سلیقه کاربر وکاربر پسند بودن(این مورد بستگی به تجربه طراح گرافیک دارد و بخشی نیز بر طبق نظرات مشتری است)

متناسب با قوانین موتورهای جستجو

مورادی که در طراحی سایت اهمیت دارد:

ظاهر سایت و چیزی که کاربر میبیند و در تعامل با آن است

باطن سایت که منظور همان کد ها است و توسط برنامه نویس انجام میپذیرد.

قسمتی که توسط فتوشاپ قابل اجراست و میتوان طراحی نمود ،بخش ظاهر سایت است که کاربر میتواند آن را مشاهده نماید و قسمت دیگر سایت که کدها را تشکیل میدهند و برنامه نویس سایت مستقیما با آن در ارتباط است.شما میتوانید با گذراندن دوره آموزش حرفه ای فتوشاپ نسبت به طراحی قالب یک وب سایت اقدام نموده و طرح های قابل قبولی را به مشتری ارائه دهید.

پس از اتمام طراحی ظاهر سایت ، این هنر کدنویس و طراح سایت میباشد که همان طرح را کدنویسی کند و از حالت ایستا به داینامیک و پویا تبدیل نماید.شما میتوانید با شرکت در آموزشگاه طراحی سایت با امور طراحی سایت آشنا گردید.

انتقال طرح و قالب طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ به صفحه وب :

انتقال قالب طراحی شده با فتوشاپ به صفحه وب سخت ترین و مهم ترین بخش است و برای انجام اینکار هم میتوانید از سایت های مختلفی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید و هم خودتان اینکار را انجام دهید