درمورد جلد بیمه نامه تبلیغاتی چه میدانید

جلد بیمه نامه تبلیغاتی می توانند وسیله ای مفید به عنوان هدیه تبلیغاتی برای افرادی باشد که کارمندان بیمه هستند، نمایندگی هایی برای بیمه دارند و یا به تازگی محیط نمایندگی بیمه ی خود را تاسیس کرده اند. در بیشتر موارد جلد بیمه نامه ها برای کسانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند که جدیدا شروع به کار کرده و در عین حال می خواهند که به منظور معرفی خود و نمایندگی و خدماتی که ارائه میدهند تبلیغاتی داشته باشند. ویژگی بسیار خوبی که درمورد جلد بیمه نامه ها وجود دارد این است که معمولا این محصول را به همراه چاپ ارائه میدهند. مشتریان نیز برای چاپ بر روی این محصول باارزش ، لوگوی بیمه مورد نظر را روی هر دو سمت جلد بیمه نامه یا در یک سمت جلد چاپ میکنند. هم چنین اگر مشتری تمایل داشته باشد کد نمایندگی خود و یا نام صاحب نمایندگی نیز را زیر لوگو چاپ می کنند.

روش چاپ و ویژگی های جلد بیمه نامه تبلیغاتی

و اما درون جلد این بیمه نامه ها که چاپ میشوند، 1 عدد کاغذ مربوط به بیمه نامه در ابعادی مانند کاغذ های آ۴ جای خواهد گرفت و جلد بیمه نامه مورد نظر به شکل ۳تا ، جمع  می گردد. تمامی جلد بیمه نامه هایی که چاپ میشوند در ابعاد آ۴ هستند و فقط هم یک عدد بیمه نامه در آن میتوان قرار داد. هم چنین در قسمت داخلی جلد، یک کاور نایلونی تعبیه شده است میتوانید برگه های بیمه را در آن قرار دهید. در اکثر شرکت های تبلیغاتی جلد بیمه نامه را در دو رنگ مشکی و قهوه ای میدوزند. به گفته مشتریانی که همیشه  به این مراکز مراجعه میکنند جلد بیمه نامه در دسته هدایا تبلیغاتی خوب و مناسب برای هر کسی میتواند باشد.

در نهایت ناگفته نماند که جلد بیمه نامه تبلیغاتی یکی از محصولات بسیار سبک و همچنین خوش دست برای هدایای تبلیغاتی میباشد که شما همیشه و در هر مواردی میتوانید از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید. مانند هر محصول تبلیغاتی دیگر جلد بیمه نامه ها هم این قابلیت را دارند تا به وسیله روش های چاپ بر روی آنها هر نوع لوگو و یا طرحی را چاپ نمود. چاپ سیلک ، داغکوب و لیزر از جماه روش های چاپی هستند که استفاده میشود. برای چاپ داغکوب، به طور معمول از رنگ طلایی و نقره ای استفاده میکنند. در چاپ دیگری مانند لیزر به دلیل اینکه رنگی در آن به کار نمیرود و تنها یک لایه از روی کار مورد نظر برداشته می شود و طرح و نقش مورد نظر بر روی کار حک می شود پس رنگ پس از چاپ هم کاملا بستگی به نوع جنس و نوع رنگ زمینه دارد. حداقل تیراژی که برای این محصول در نظر میگیرند ۲۰۰ عدد است.