درباره فلش مموری تبلیغاتی چه میدانید؟

شما به عنوان کسی که میخواهد برای شرکت و یا سازمانی تبلیغات انجام دهید و کار و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید، باید بتوانید از روش های نوینی برای امر بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. یکی از این روش ها دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان و افراد مخاطب است. در این مقاله میخواهیم شما را با یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی آشنا کنیم.

فلش مموری های تبلیغاتی. فلش های تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین روش ها برای تبلیغات است. در ادامه با انواع فلش مموری های تبلیغاتی آشنا میشویم.

انواع فلش برای هدایا تبلیغاتی:

فلش فلزی : فلش های تبلیغاتی فلزی از لحاظ شکل ظاهری ، مدل های مختلف و متنوعی دارد مثل کلیدی ، ساده و غیره.

فلش های پلاستیکی : فلش پلاستیکی هم انواع مختلفی دارند که با توجه به موجودی های بازار به مشتریان ارائه میشوند. حجم های مختلفی برای فلش های تبلیغاتی پلاستیکی وجود دارد مانند 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ و 64 گیگ. بر روی این فلش ها میتوان انواع چاپ های موجود نظیر لیزر، سیلک و داغکوب را انجام داد.

فلش های چرمی : مدل های مختلفی برای فلش های چرمی وجود دارد. بر روی این فلش ها میتوان چاپ هایی نظیر داغکوب، لیزر و یا سیلک را انجام داد و هرگونه طرحی را بر روی آن چاپ کرد. که البته نوع چاپی که انجام میشود بستگی به سفارش و طرح مشتری دارد.

فلش های شیشه ای : این فلش ها را خیلی کمتر از سایر فلش ها به عنوان هدایای تبلیغاتی سفارش میدهند. این نوع فلش ها دارای حجم های متفاوتی مانند 8، 16، 32 و 64 گیگ میباشند. بر روی این فلش هم میتوان انواع طرح و شکل ها را چاپ کرد.

فلش های کارتی : فلش های کارتی را مانند کارت میسازند و فلش به صورت چرخشی بر روی کارت جا به جا میشود. بر روی فلش میتوان طرح های متفاوتی را انجام داد و از نظر حجمی نیز 8 تا 64 گیگ میباشد.

فلش های اختصاصی : فلش های اختصاصی را معمولا از جنس سیلیکون میسازند. شکل های مختلفی هم برای آنها در نظر میگیرند مثلا قطره اب و یا بسیاری اشکال دیگر. حجمی که برای این هدیه تبلیغاتی در نظر میگیرند بین 8 تا 64 گیگ است که البته میزان حجم سفارش داده شده بستگی به سلیقه مشتری دارد.