درباره فتوشاپ عکاسی

نرم افزار فتوشاپ بدست شرکت ادوبی گسترش یافت و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهایادیتور تصاویر   می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و و میتوان تصاویر جدید را درون آن خلق نمود.

آموزشگاه فتوشاپ عکاسی

فتوشاپ در تمامی افرادی که شغلشان به نوعی با گرافیک سر و کار دارد ،کاربرد دارد. فتوشاپ ابزاری ست برای تمام فرادی که در عرصه گرافیکی مانند ویرایش عکس ها اقدام به روتوش مینمایند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و ….افرادی هستند که تماما شغل آن ها به فتوشاپ وابسته است. فتوشاپ در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمی شود بلکه یک صنعت به شمار می آید.فتوشاپ یکی از معروفترین نرم افزارهای اصلاح تصاویر است به گونه ای که محبوبیت بالایی را نزد کاربران از آن خود نموده است.بدین منظور میتوانید در کلاس آموزش فتوشاپ عکاسی شرکت نمایید

در فتوشاپ شما این امکان را دارید تا انواع تغییرات را در عکس خودتان لحاظ نمایید.فتوشاپ در بین طراحان و عکاسان حرفه ای بسیار محبوب است. اگر چه فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و پرینت طراحی شده، اما فتوشاپ به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود. فتوشاپ همچنین ارتباط قوی با دیگر نرم افزار های Adobe برای ویرایش، ساخت انیمیشن و CD های آموزشی دارد. فایل ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ (PSD) می تواند به Image Read ،ایلاستریتور،ایندیزاین،  Premiere ،After Effects و Encore DVD منتقل سود و بالعکس، از آن ها به فتوشاپ منتقل شود.

آموزش نرم افزار ایلاستریتور

آموزش نرم افزار ایندیزاین