خودکار تبلیغاتی-محبوب ترین هدیه تبلیغاتی

شما به عنوان کسی که هدایای تبلیغاتی را روشی برای تبلیغات خود و معرفی خدمات شرکت به دیگران در نظر گرفته اید از کالاهای متفاوتی به عنوان هدیه تبلیغاتی می توانید استفاده کنید. شاید بتوان گفت یکی از انواع هدایایی که بسیاری مردم آن را دوست دارند و همیشه هم از آن استفاده میکنند، خودکار های تبلیغاتی است. خودکار ها چون سبک هستند و جای زیادی را اشغال نمیکنند، مورد پسند تمام اقشار جامعه مانند کامندلن و یا دانش آموزان میباشد.

خودکار از هر جنسی چه فلزی باشد و چه پلاستیکی ، می توان روی آن انواع طرح و یا اسم را چاپ کرد ، به همین دلیل شما می توانید با چاپ و یا حک کردن برند و لگوی مورد نظر خود بر روی خودکار ، خود را به دیگران به شیوه ای جذاب معرفی کرده و تبلیغات خود را انجام دهید. خودکار وسیله ای است که هم به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد و هم با وسایل دیگر از جمله دفتر ، دفترچه ها ، فولدر ها و … بکار میرود . به همین دلیل است که امروزه خودکار تبلیغاتی یک انتخاب ساده و مهم تر از آن پرکاربرد برای تبلیغات به شمار میرود.

به طوز کلی برای خودکار های تبلیغاتی دو نوع جنس بکار می رود : خودکار های فلزی و خودکار های پلاستیکی. بر روی هر دو نوع خودکار چه پلاستیکی و چه فلزی می توان چاپ تامپو و لیزر را انجام داد که نوع چاپ بستگی به سفارش مشتری دارد. خودکارهای پلاستیکی از نظر مدل و رنگ بندی بدنه تنوع زیادی دارند. مثلا می توانند فشاری باشند یا می توانند به صورت چرخشی باشند یعنی با چرخاندن قسمتی از بدنه ی خودکار نوک خودکار به بیرون دربیاید.

حتی می تواند از لحاظ رنگ بندی متفاوت باشد. رنگ بندی های رایج عبارت اند از مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی. البته به این نکته هم باید توجه کرد که خودکار های پلاستیکی نسبت به خودکار های فلزی سبک تر بوده و قیمت کمتری دارند. خودکارهای فلزی هم دارای تنوع رنگ بندی و مدل زیادی هستند که باعث میشود در قیمت متفاوت باشند.

خودکارهای فلزی نسبت به خودکارهایی از جنس پلاستیک، بسیار سنگین تر و گران قیمت تر هستند. به همین دلیل شاید برای هر مدل و هر سبک تبلیغی مناسب نباشد. از خودکار فلزی میتوان برای افرادی مانند کارمندان، مدیران ارشد و یا روسا در نظر گرفت. خودکار های فلزی نفیس تر هم همان خودنویس ها و روان نوبس ها هستند.

برای روان نویس ها و خودنویس ها میتوان ست هم در نظر گرفت. این ست میتواند ساده باشد یا طبق سفارش مشتری دارای نقره کاری باشد. این مدل ست ها دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها هستند. برای آنکه این ست را به عنوان هدایا تبلیغاتی به مدیران بدهید بهتر است تا در جعبه هایی نفیس قرار دهید.