جاکلیدی تبلیغاتی-هدیه تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی است که همواره می تواند برای تبلیغات حرفه ای و موثر شما مناسب و خوب باشد. جاکلیدی ها از دسته محصولاتی هستند که سبک بوده و میتوان به راحتی آن را حمل کرد و بهترین مزیتی هم که دارند این است که جای زیادی را نمی گیرند و افراد می توانند از این ابزار برای تبلیغات موثر خود استفاده کنند. جاکلیدی وسیله ای است که برای تمامی افراد پرکاربرد است و همه میتوانند آن را در کیف و یا در جیب خود نگه داری کنند و در هر زمانی هم از آن استفاده کنند. شما اگر میخواهید که نام برندتان را برای همبشه در ذهن مخاطبان و یا مشتریان زنده نگه دارید میتوانید نام برند و با لوگوی تجاری خودتان را بر روی این جاکلیدی ها چاپ نمایید. با این روش لوگو و یا همان برند تجاری شما در معرض دید همه قرار میگیرد و برای تمامی افراد ناخودآگاه تبلیغ میشود.

انواع جاکلیدی تبلیغاتی:

جاکلیدی هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی ارائه میشوند، دارای جنس های متفاوتی هستند و رنگ و مدل متنوعی نیز دارند. شما با توجه به سبک تبلیغات خود و هزینه ای که در نظر گرفته اید میتوانید در هنگام سفارش جنس و مدل جاکلیدی خود را انتخاب کنید. برای جاکلیدی ها معمولا در دو نوع جنس ساخته میشوند، چرم طبیعی و چرم مصنوعی. در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک میپردازیم:

اولین مدلی که بررسی میکنیم جاکلیدی هایی از جنس چرم طبیعی است. اگر جاکلیدی ها از چرم طبیعی ساخته شود، میتواند رنگ های مشکی، قهوه ای و یا عسلی داشته باشند. برای چاپ بر روی هدایا تبلیغاتی میتوان از روش چاپ سیلک، داغکوب و لیزر استفاده کرد. با همین روش های چاپ میتوان هر نوع مشخصات از جمله شماره تماس و یا آدرس و همچنین هر نوع شکلی مانند لولگو را چاپ نمود.

جاکلیدی هایی که از جنس چرم مصنوعی باشند مانند انواع چرم آن رنگ بندی های زیادی دارند از جمله قهوه ای، مشکی و عسلی. میتوان بر روی این جنس نیز چاپ هایی مانند سیلک، داغکوب و لیزر انجام داد. پس شما میتوانید بر روی این جنس جاکلیدی هم عنوان تبیلغاتی خود را جک نمایید.

برای جاکلیدی های تبلیغاتی مدل دیگری هم وجود دارد که قیمت پایین تری نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی دارد و آن جاکلیدی از جنس پلاستیک است. این محصول نسبت به مدل های دیگر مانند چرم طبیعی و چرم مصنوعی قیمت پایین تری دارند و برای کسانی مناسب است که بودجه کمی را برای تبلیغات خود در نظر گرفته اند. از ویژگی های این جاکلیدی سبک بودن آن است. لازم است یادآوری کنیم که بر روی این جاکلیدی ها قابلیت چاپ نیز وجود دارد.