انواع کیف های تبلیغاتی

یکی از انواع دسته های محصولاتی که می توانیم از آن در زمینه هدایای تبلیغاتی استفاده کرد، انواع کیف های چرمی تبلیغاتی است. شرکت های تبلیغاتی متنوعی در تولید انواع کیف های تبلیغاتی استفاده از با کیفیت ترین محصولات اولیه را در دستورالعمل خود قرار داده اند.

انواع مختلف کیف های تبلیغاتی:

کیف پول های تبلیغاتی : یکی از کالاهایی که معمولا در تیراژ های بالا در امر هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد ،کیف پول های تبلیغاتی است. انواع کیف پول های تبلیغاتی با جنس چرم طبیعی و چرم مصنوعی در دو مدل متنوع زنانه و مردانه تولید می گردد. سایز بندی های کیف پول های تبلیغاتی به صورت کیف پول جیبی و کیف پول پالتویی هست. نوع چرم بکار رفته در تولید کیف پول تبلیغاتی ، از جنس چرم طبیعی گاو است و یا چرم مصنوعی درجه یک در ساخت آن استفاده می شود. این محصول قابلیت عرضه به صورت بسته بندی با جعبه و یا بسته بندی بدون جعبه را دارد.

کیف اداری تبلیغاتی : به دلیل قیمت و هزینه بالای این دسته از هدایا تبلیغاتی سفارش آن بیشتر در تیراژ پایین است. کیف های دیپلمات تبلیغاتی در دو مدل مختلف کیف با جنس چرم طبیعی و کیف ها با جنس چرم مصنوعی درجه یک تولید میشود. کیف های اداری از نوع تبلیغاتی در انواع تک قفل و دو قفل تولید و تمام یراق های به کار رفته و زیپ های استفاده شده از جنس درجه یک تهیه می گردد. رنگ بندی های این دسته از محصولات تبلیغاتی به صورت قهوه ای ،مشکی و عسلی بوده که سازگار با هر سلیقه ای است. بر روی این کیف ها یک یا دو دسته برای حمل کیف هم تعبیه گردیده.

کیف لپتاب : کیف لپتاب تبلیغاتی یکی دیگر از مدل های پرکاربرد در صنعت تبلیغات است. کیف های لپتاب با جنس پارچه ای مانند برزنتی و کیف های لپتاب با جنس پارچه اشوالت. این محصول تبلیغاتی معمولا برای لپتاب هایی با صفحه نمایش ۱۵ اینچی استفاده می شود. در داخل این نوع کیف ها لایه ای برای محافظت از لپ تاپ در برابر ضربه زدن وجود دارد. هر کیف تبلیغاتی دارای دو دسته در قسمت بالایی آن است که حمل آن را بسیار اسان تر میکند. علاوه بر آن یک بند دوشی نیز بر روی کیف ها دوخته می شود. برای انجام عملیات چاپ هم از چاپ هایی نظیر سیلک و یا لیزر بهره میبرند..